Modifiquem horaris i atenció a clients.

COMUNICAT DE CAIXA BENICARLO EN RELACIÓ A LA SITUACIÓ D'ALERTA SANITÀRIA

Davant la situació d'alerta sanitària en la qual ens trobem, CAIXA BENICARLO ha adoptat una sèrie de mesures enfocades a previndre en la mesura del possible el risc de contagi i a reduir l'afectació d'aquest virus a la societat, tractant de salvaguardar en tot el possible la prestació dels serveis bàsics als socis i clients.

Entre les mesures adoptades, algunes són de caràcter intern i comuns a les adoptades per altres empreses en les quals són possible desenvolupar-les: Teletreball, reduir al mínim les reunions presencials, dispersió física per centres de treball del personal, neteja especial de les instal·lacions, mesures de seguretat addicionals per als empleats que atenen el públic, etc. Mesures que garanteixen el manteniment de l'activitat de l'entitat sota aquestes especials circumstàncies.

Respecte a la relació amb clients, la recomanació de l'entitat és que, per a minimitzar en la mesura del possible el contacte amb els diners en efectiu en ser aquest un possible focus de risc, s'utilitzen preferentment els sistemes de pagament electrònics (targetes, mòbils) i quan calga comptar amb diners en efectiu, s'acudisca directament als caixers automàtics.

També es recomana realitzar per internet totes les operacions que siguen possibles, evitant en aqueixos casos la presència física en les oficines. En aquest sentit, s'informa que mantenim el servei amb normalitat, encara que amb mesures reforçades de seguretat, per la qual cosa agraïm la col·laboració per a complir les recomanacions sanitàries establides d'aforament i distància de seguretat per a evitar contagis. L'horari habitual d'atenció a clients en oficines serà únicament als matins, de 8.30 a 14 hores (vesprades tancat), excepte les gestions que impliquen tractament d'efectiu per mostrador, que es realitzaran exclusivament entre les 9 i les 13 hores i solo per a aquells casos en els quals el caixer automàtic no siga el mitjà adequat.

Apel·lem a la responsabilitat de tots i, en benefici de la continuïtat del servei, aconsellem acudir a l'oficina únicament quan siga necessari.

En el cas d'incidències amb *Ruralvía, es recomana:

1.- Accedir al telèfon d'informació de Ruralvía: 913 346 780

2.- O bé a través de la nostra xarxa d'oficies, via telefònica, et resoldrem qualsevol dubte sobre l'operativa a través de la banca electrònica.

Totes aquestes mesures s'alineen amb el recomanat per les autoritats sanitàries i pel supervisor financer (Banc d'Espanya), amb els qui es manté estreta relació per a adaptar-les a la canviant situació en la qual ens trobem.

Benicarló, 15 de març de 2020